Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. W jaki sposób mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Najszybszym sposobem jest zalogowanie się na stronie sklepu i sprawdzenie w dziale "Moje konto -> Historia zamówień". Możesz również zadzwonić do nas lub napisać wiadomość e-mail.

2. Czy realizacja zamówienia może się wydłużyć?

Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności poszczególnych produktów. Jednak czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, jak na przykład opóźnienie w przesyłce zamawianych przez nas towarów czy też brak produktu w ofercie dostawcy. W związku z tym i nasza firma nie jest w stanie skompletować na czas danego zamówienia. O zaistniałym fakcie oczywiście informujemy klienta, pytając, czy zechciałby poczekać na zamówienie. W przypadku nieoczekiwanego braku towaru u dostawcy nasi klienci również są o tym informowani. W takim wypadku prosimy o podjęcie decyzji o zmianie zamówienia bądź też z jego rezygnacji.

3. Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz, oczywiście, otrzymać zwrot pieniędzy?

Tak, oczywiście. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny bądź też mailowy. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce KONTAKT.

4. Jaki jest czas dostawy kupionych przeze mnie produktów?

Przewidywany czas dostawy: - kurierem to z reguły 1 dzień roboczy; - pocztą polską, przesyłką biznesową: do 3 dni roboczych; - dostawa do paczkomatu: 1 dzień roboczy.

5. W jakim czasie otrzymam zamówione przez siebie towary?

Zamówienia wysyłane są zależnie od stanu magazynowego oraz czasu potrzebnego na sprowadzenie produktu od dostawcy (zawsze podane na karcie produktu). Gdyby czas realizacji zamówienia się wydłużył — powiadomimy Cię o tym fakcie. Przewidywany czas dostawy przewoźnika podany jest niżej. Czas oczekiwania na paczkę jest sumą czasu skompletowania podanego na karcie produktu oraz dostawy. Zamówienia złożone w dni powszechne po godzinie 14.00 oraz w soboty, niedziele i święta będą realizowane następnego dnia roboczego.